هر زمان، هر جا!

خدمات هندلینگ فرودگاهی صباارائه خدمات زمینی پروازارائه خدمات پذیرش مسافرارائه خدمات عملیاتی رمپارائه خدمات عملیاتی پروازارائه خدمات حراست پروازیارائه خدمات ایمنی پروازیارائه خدمات لود کنترل پروازارائه خدمات امور جامه دان مسافرارائه خدمات امور کارگو هواپیما

دلیل انتخاب ما برای پرواز

ارائه متفاوت ترین خدمات فرودگاهی

سرویس دهی هوشمند خدمات

سرویس دهی هوشمند خدمات

کلاس های پروازی متنوع

کلاس های پروازی متنوع

پشتیبانی شبانه روزی مسافر

پشتیبانی شبانه روزی مسافر

Image

هدف ما برای ارائه هندلینگ پروازهای داخلی و خارجی

سرویس دهی هوشمند در خدمات هندلینگ پروازهای داخلی و خارجی

شرکت خدمات هوایی صبا در سال 1404 با هدف ارائه خدمات زمینی فرودگاهی به هواپیمایی صبا و سایر ایرلاین ها در سطح کشور ، در فرودگاه شیراز تاسیس گردید . این شرکت با اتکا به تجارب موسسان ، معاونین ، مدیران ، کارشناسان  و نیز کادر ستادی و  عملیاتی متخصص در این حوزه گامی در افزایش بهره وری و رفع نیاز ایرلاینها در صنعت هوانوردی در سطح کشور برداشته است . همواره ایمنی ، امنیت و کیفیت ، دغدغه شرکتهای هواپیمایی و صنعت هوایی کشور بوده است ، در همین راستا ، شرکت خدمات هوایی صبا با ارائه خدمات تخصصی و مبتنی بر استانداردهای روز دنیا و بهره گیری از کارکنان مجرب ، متخصص و آموزش دیده و نیز استفاده از تجهیزات متناسب با انواع هواپیماها ، در این زمینه به رفع این دغدغه ها پرداخته است .

شرکت هندلینگ فرودگاهی صبا

ما کارهایی را انجام می دهیم که برای مسافران مهم است

Image
کارکنان شرکت هندلینگ فرودگاهی صبا به عنوان خدمتگزاران جامعه و با هدف ارائه خدمات مطلوب ، تکریم انسان ها ، همکاری و تلاش برای جلب رضایت مشتریان و دستیابی بهینه به اهداف شرکت بکار می گیریم و بر اصول اعتقادی زیر هم پیمان و استوار خواهیم بود تا در جهت سرافرازی صنعت خدمات هوایی و اعتلای کشور گام برداریم .
خدا محوری :
ما معتقدیم عبودیت ، تهذیب نفس و تربیت انسانی محور اصلی توسعه و رشد بشریت می باشد . در این راستا همیشه و در همه حال رضایت خداوند متعال را مد نظر قرار داده و خدا را ناظر بر اعمال خویش می دانیم .
قانون مداری :
ما متعهد می شویم اندیشه مان در مدار اعتدال ، تصمیماتمان بر مبنای تدبیر و رفتارهایمان در چارچوب قانون باشد و از شتابزدگی و خود سری پرهیز نماییم .
رعایت اصول اخلاقی :
رعایت اخلاق حسنه و توجه به کرامت انسانی و آموزه های آسمانی دین مبین اسلام در رفتار اداری و سازمانی مبتنی بر خوشرویی و احترام و فروتنی را بر خود لازم می دانیم .
انسجام و یکپارچگی :
ما معتقد به افزایش انسجام و یکپارچگی و هم صدایی در شرکت با رویکرد تعاملی هستیم و در راه ارتقاء تعهد و وفاداری و احساس تعلق به سازمان و همسویی آن با اهداف فردی تلاش می کنیم . 
مدیریت پرواز های تجاری

مدیریت پرواز های تجاری

رعایت حقوق شهروندی و تکریم مشتریان :
ما شهروندان را به عنوان ذی حق برای سازمان می دانیم لذا تکریم مشتریان ، پاسخ گویی و گره گشایی از مشکلات مراجعان و مشتریان یک ارزش حاکم در سازمان محسوب می شود و خدمات ما مزین به اصل مشتری مداری ، دقت ، سرعت ، صداقت ، رضایتمندی ، نظم و آینده نگری است .
امانت داری :
ما معتقدیم آنچه در اختیار ماست ، امانت الهی است و در استفاده صحیح از اختیارات ، جایگاه سازمانی و موقعیت شغلی ، در راستای صیانت از سرمایه های ملی ، توسعه پایدار صنعت خدمات هوایی و انتقال آن به آیندگان کوشا باشیم .
مدیریت پرواز های VIP

مدیریت پرواز های VIP

رعایت حقوق شهروندی و تکریم مشتریان :
ما شهروندان را به عنوان ذی حق برای سازمان می دانیم لذا تکریم مشتریان ، پاسخ گویی و گره گشایی از مشکلات مراجعان و مشتریان یک ارزش حاکم در سازمان محسوب می شود و خدمات ما مزین به اصل مشتری مداری ، دقت ، سرعت ، صداقت ، رضایتمندی ، نظم و آینده نگری است .
امانت داری :
ما معتقدیم آنچه در اختیار ماست ، امانت الهی است و در استفاده صحیح از اختیارات ، جایگاه سازمانی و موقعیت شغلی ، در راستای صیانت از سرمایه های ملی ، توسعه پایدار صنعت خدمات هوایی و انتقال آن به آیندگان کوشا باشیم .
مدیریت پرواز های کارگو

مدیریت پرواز های کارگو

رعایت حقوق شهروندی و تکریم مشتریان :
ما شهروندان را به عنوان ذی حق برای سازمان می دانیم لذا تکریم مشتریان ، پاسخ گویی و گره گشایی از مشکلات مراجعان و مشتریان یک ارزش حاکم در سازمان محسوب می شود و خدمات ما مزین به اصل مشتری مداری ، دقت ، سرعت ، صداقت ، رضایتمندی ، نظم و آینده نگری است .
امانت داری :
ما معتقدیم آنچه در اختیار ماست ، امانت الهی است و در استفاده صحیح از اختیارات ، جایگاه سازمانی و موقعیت شغلی ، در راستای صیانت از سرمایه های ملی ، توسعه پایدار صنعت خدمات هوایی و انتقال آن به آیندگان کوشا باشیم .
مدیریت پرواز های اقتصادی

مدیریت پرواز های اقتصادی

رعایت حقوق شهروندی و تکریم مشتریان :
ما شهروندان را به عنوان ذی حق برای سازمان می دانیم لذا تکریم مشتریان ، پاسخ گویی و گره گشایی از مشکلات مراجعان و مشتریان یک ارزش حاکم در سازمان محسوب می شود و خدمات ما مزین به اصل مشتری مداری ، دقت ، سرعت ، صداقت ، رضایتمندی ، نظم و آینده نگری است .
امانت داری :
ما معتقدیم آنچه در اختیار ماست ، امانت الهی است و در استفاده صحیح از اختیارات ، جایگاه سازمانی و موقعیت شغلی ، در راستای صیانت از سرمایه های ملی ، توسعه پایدار صنعت خدمات هوایی و انتقال آن به آیندگان کوشا باشیم .
0
سال تجربه
0
شرکت هواپیمایی
0
فرودگاه داخلی
0
پرسنل متخصص
Image

سرویس های هندلینگ فرودگاهی صبا

  • خدمات مدیریت مسافران هواپیما در صورت تاخیر و یا کنسلی پرواز
  • خدمات پذیرش مسافران در فرودگاه به صورت هوشمند
  • خدمات دریافت بار مسافر به صورت مکانیزه و هوشمند
  • مدیریت خدمات رمپ و پذیرش هواپیما به صورت هوشمند
  • خدمات هندلینگ فرودگاهی در فرودگاههای تحت پوشش سامانه
  • خدمات مدیریت رفاهی مسافران در فرودگاه برای پروازهای تاخیر دار
  • خدمات پوشش بیمه ای برای کلیه هواپیماهای تحت پوشش
  • خدمات ترانسپورت کرو و مسافران در صورت کنسلی و یا تاخیر زیاد پرواز
  • خدمات تامین کترینگ و پذیرایی از مسافران و کرو در صورت تاخیر 
  • تامین هواپیمای جایگزین در زمان کنسلی پرواز به خاطر نقص فنی

شرکت هندلینگ فرودگاهی صبا مدیریت نوآوری خدمات فرودگاهی هوشمند/small>

رویا شما به حقیقت می پیوندند

تیم عملیاتی کارمندان شرکت

تیم اجرایی مدیران شرکت

اطلاع از آخرین اخبار هندلینگ فرودگاهی صبا

اشتراک خبرنامه هندلینگ فرودگاهی صبا

Image

آخرین اخبار شرکت هندلینگ فرودگاهی صبا