با ما همراه باشید
پل ارتباطی شما با ما
دفاتر پشتیبانی مجموعه
- 21-91010209(98+) دفتر تهران
- 76-91011042(98+) دفتر کیش
- 51-91011057(98+) دفتر مشهد
- 41-91011047(98+) دفتر تبریز
- 71-91011076(98+) دفتر شیراز
- 61-91011068(98+) دفتر اهواز
- 922-8516799(98+) پشتیبانی مرکزی
آدرس
ایمیل
- واحد پشتیبانی info@smartcr.ir
- منابع انسانی job@smartcr.ir
- واحد کارگو cargo@smartcr.ir
- واحد تشریفات vip@smartcr.ir
- واحد آموزش training@smartcr.ir
ساعت کاری
- شنبه تا چهار شنبه 9AM to 17PM
- پنجشنبه 09AM to 14PM

چشم انداز خدمات فرودگاهی
هندلینگ و خدمات فرودگاهی صبا
تجهیزات پشتیبانی زمینی فرودگاهی (GSE) تجهیزاتی هستند که به منظور سرویس دادن به هواپیماها در فاصله بین دو پرواز استفاده میشوند. بسیاری از شرکتهای هواپیمایی قرارداد هندلینگ زمینی عملیات پروازی خود را به فرودگاه یا یک شرکت هندلینگ و یا حتی به یک شرکت هواپیمایی دیگر میدهند. سرعت، کارایی و دقت در سرویسهای هندلینگ زمینی به منظور به حداقل رساندن فاصله زمانی بین دو پرواز دارای اهمیت بسیار است.
تجهیزات پشتیبانی زمینی فرودگاهی شامل طیف وسیعی از وسایل نقلیه و تجهیزات لازم برای خدمات هواپیما در هنگام بارگیری و تخلیه مسافر و بار، تعمیر و نگهداری و سایر عملیات زمینی است. منبع: وبلاگ طیاره
فعالیتهایی از قبیل: بارگیری و تخلیه مسافر، بارگیری و تخلیه بار، ذخیرهسازی آب آشامیدنی، تخلیه مخازن توالت، سوختگیری هواپیما، بررسی و نگهداری موتور و بدنه هواپیما، حمل افراد بیمار و معلول و سالخورده و تأمین غذا و نوشیدنی مورد نیاز در زمان پرواز. علاوه بر این، خدمات کابین هواپیما برای راحتی و ایمنی مسافر و خدمه نظیر تأمین نیروی برق و تهویه مطبوع، نظافت کابین و پرکردن مواد مصرفی و یا موارد قابل شستشو مانند صابون، بالش، دستمال، پتو، مجله و... نیز توسط تجهیزات پشتیبانی زمینی ارائه میشود.


هواپیمایی تشریفاتی رویال ایر
در تمام ساعات شبانه روز پاسخگو مسافران هستیم
- ایجاد ارتباط کالمی با مسافر و خوشآمدگویی و رعایت موازین اخلاقی و حسن رفتار و خوشرویی به مسافرین
- کنترل بلیط، مسیر، اعتبار و تطبیق با کارت شناسایی مسافر و کنترل گذرنامه و ویزای مقصد
- اختصاص صندلی مناسب به مسافرین با توجه به شرایط و وضعیت مسافر
- راهنمایی مسافرین در مراحل مختلف از بدو مراجعه به کانتر تا سوار شدن به هواپیما و بالعکس
- اقدام به پذیرش مسافرین لیست انتظار در زمان مقرر در صورت بودن صندلی خالی
- اعلام پایان کار کانتر پذیرش مسافر در زمان تعیین شده با هماهنگی و نظارت سرشیفت
- اعلام لود نهایی (تعداد مسافر و وزن جامه دان) به مسئول تنظیم لود و تریم شیت پرواز
- انجام امور مربوط به سوار شدن مسافرین به هواپیما، عبور از درب خروج، کنترل تعداد مسافرین خروجی